8 λόγοι για να προσθέστε το αβοκάντο στη διατροφή σας

8 λόγοι για να προσθέστε το αβοκάντο στη διατροφή σας
  • Περιέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.
    Ένα αβοκάντο μεσαίου μεγέθους περιέχει 55 θερμίδες και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως κάλιο, φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, Ε και Β6, μαγνήσιο, ωφέλιμα λιπαρά,
    πρωτεΐνη και λουτείνη.
  • Ενισχύει το κολλαγόνο του δέρματος
  • Ενυδατώνει το δέρμα και επουλώνει πληγές και καψίματα
  • Μειώνει την κακή χοληστερόλη
    Τα ακόρεστα λιπαρά βοηθούν να μειωθεί
    η χοληστερόλη στον οργανισμό μας.
  • Βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς
    Περιέχει φυτικές ίνες και λίπη και συμβάλλει στη μείωση καρδιαγγειακών παθήσεων.
  • Βελτιώνει την υγεία των ματιών
  • Βοηθάει στην απώλεια βάρους
    Η περιεκτικότητά του σε νερό και φυτικές ίνες προκαλεί αίσθημα κορεσμού.
  • Θεωρείται αντικαρκινική τροφή

Μπορείτε να καταναλώσετε αβοκάντο, βάζοντας το στη σαλάτα σας, κάνοντας σάλτσα ζυμαρικών ή smoothie.

Για να ωριμάσει πιο γρήγορα το αβοκάντο σας και να μπορέσετε να το καταναλώσετε, βάλτε το μέσα σε μία χάρτινη σακούλα μαζί με ένα μήλο και κλείστε την όσο καλύτερα μπορείτε. Σε μία μέρα το αβοκάντο σας θα είναι έτοιμο.


Ενυδατική μάσκα προσώπου

Καθαρίζετε ένα αβοκάντο και το λιώνετε μέσα σε ένα μπολ.
Το ανακατεύετε καλά και απλώνετε το ομοιόμορφο μείγμα στο πρόσωπο και τον λαιμό σας. Μετά από 15 λεπτά το ξεπλένετε με χλιαρό νερό.


της Λίντα Νικολαΐδου