6 μυστικά για να κρατήσεις το βάρος σου σταθερό!

6 μυστικά για να κρατήσεις το βάρος σου σταθερό!

Οι παρακάτω 6 τρόποι θα σε βοηθήσουν να μην πάρεις κιλά, απολαμβάνοντας όλες τις μέρες του χρόνου!


Χρησιμοποίησε το άλλο σου χέρι για να τρως.

Αν για παράδειγμα είσαι δεξιόχειρας, δοκίμασε να τρως με το αριστερό σου χέρι. Θα σε αναγκάζει να φας πιο αργά, άρα και να χορτάσεις γρηγορότερα. Τρώγοντας πιο αργά απολαμβάνεις περισσότερο το φαγητό μιας και η δυνατότητα να γευτείς το φαγητό δεν βρίσκεται στο στομάχι αλλά στην γλώσσα.

Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα.

Σύμφωνα με έρευνες, χρησιμοποιώντας μικρότερα πιάτα την ώρα του φαγητού ξεγελάς το μυαλό σου. Η συνήθεια να γεμίζεις πλήρως ένα πιάτο και το τελειώνεις θεωρείται ένας από τους βασικούς λόγους αύξησης του ποσοστού της παχυσαρκίας!
Η πρόταση μου είναι η χρήση μεσαίων πιάτων για το τραπέζι.

Πιες ένα ποτήρι νερό έως και 30 λεπτά πριν το γεύμα.

Πίνοντας νερό πριν το φαγητό μειώνεται η αίσθηση της πείνας, καθώς ενεργοποιείται ο μεταβολισμός και ο οργανισμός νιώθει ενυδατωμένος κατά τη διάρκεια του γεύματος.
Η κατανάλωση νερού και υγρών επιτρέπεται μια ώρα μετά το γεύμα. Έτσι, τα γαστρικά υγρά επιτελούν τη διάσπαση των τροφών, τη λήψη των θρεπτικών συστατικών και την άμεση απορρόφησή τους.
Αυτή η διαδικασία, καθώς και η επιλογή τροφών με μεγάλη διατροφική αξία είναι το κλειδί για τη μακροζωία και τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.

Φάε πρώτα την μισή σαλάτα και μετά το γεύμα.

Τρώγοντας πρώτα τη μισή σαλάτα και μετά το φαγητό, επιτυγχάνεις το συναίσθημα του κορεσμού. Καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες και διευκολύνεις τη διαδικασία της πέψης. Παραθέτω σε αύξουσα σειρά τις κατηγορίες τροφίμων που χρειάζονται λιγότερο χρόνο για χώνεψη:

  • φρούτα
  • λαχανικά
  • αυγά
  • όσπρια
  • κρέας
  • γαλακτοκομικά
  • σιτηρά

Βγάζε τα γλυκά στο τραπέζι μόνο όταν έχεις καλεσμένους και αγόρασε μικρές ποσότητες.

Φρόντισε να μην υπάρχουν πολλοί πειρασμοί μόνιμα τριγύρω σου ή μείωσε την ποσότητα τους. Για παράδειγμα, αγόρασε ένα κιλό κουραμπιέδες αντί για δύο.
Η πρόταση μου είναι τα εδέσματα που συντηρούνται εκτός ψυγείου να μπαίνουν στο ντουλάπι, ενώ αυτά που συντηρούνται στο ψυγείο να μπαίνουν πίσω από άλλα τρόφιμα ώστε να μην είναι άμεσα ορατά. Με λίγα λόγια κάνε δυσκολότερη την κατανάλωσή τους.

Ελπίζω να δοκιμάσεις τις μεθόδους τώρα και γιατί όχι, να τις εντάξεις στην καθημερινότητά σου. Αν χρειαστείς περισσότερες πληροφορίες ή καθοδήγηση, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου. Θα χαρώ να σε βοηθήσω!


Γράφει ο Γιώργος Παπαναούμ